Wiele z nas w swoim życiu pracowało w różnych miejscach. Większość osób rozpoczynała swoją przygodę z pracą już w szkole, kiedy to podczas wakacji chcieliśmy zarobić na swoje wydatki. Później przyszły studia, praca dorywcza, a w końcu pierwsza praca na etacie. Mamy więc spore doświadczenie z różnymi pracodawcami – jednych będziemy wspominać bardzo miło, innych trochę gorzej. Stosunek pracodawcy do pracowników zależy tak naprawdę od wielu czynników: wielkości firmy, ilości zatrudnionych, przychodów, stosunków prawnych oraz charakteru samego właściciela. Osobiście, najlepsze doświadczenie zdobyłam, gdy zaraz po maturze zostałam pracownikiem Spa hotel Mazury. Firma ta bardzo dbała o swoich pracowników, wynagrodzenie zawsze wypłacane było w terminie, relacje między przełożonymi a podwładnymi były przyjacielskie, atmosfera zachęcała do pracy, a zespół motywował i wspierał. I właśnie atmosfera pracy jest dla wielu osób czynnikiem decydującym, czy chcemy zostać w danej pracy. Nierzadko sama praca jest ciężka, czy stresująca, ale w odpowiedniej ekipie, każda praca staje się znacznie łatwiejsza, a co więcej, przyjemniejsza.