Aerobiczna 6 Weidera i płaski brzuch
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Już wczesną wiosną zaczynamy się zastanawiać, jak prezentuje się nasza sylwetka i czy nie wypadałoby trochę poświęcić czasu i energii na schudnięcie. Zwykle największym problemem jest wystający brzuch, który psuje proporcje sylwetki i sprawia, że nie wyglądamy zbyt korzystnie, szczególnie, gdy mamy się zaprezentować na plaży.

Sposobów na schudnięcie i wyeliminowanie otłuszczenia brzucha jest wiele, trzeba jednak znaleźć taki, który będzie skuteczny w konkretnym przypadku. Można stosować specjalne preparaty odchudzające, jednak w przypadku pozbycia się tak zwanej oponki na brzuchu nie będą one skuteczne. Tutaj konieczne są regularne ćwiczenia, które pozwalają systematycznie chudnąć i redukować nadmiar tłuszczu na konkretnych partiach ciała. Można stosować klasyczne brzuszki, które wzmacniają mięśnie brzucha, jeszcze lepiej jednak działają specjalne programy, które zostały opracowane w celu redukowania tkanki tłuszczowej. Należą do nich ABS 2 lub 6 Weidera, aerobowe programy fitness, które pozwalają w stosunkowo krótkim czasie uzyskać płaski brzuch, pod warunkiem jednak ścisłego stosowania się do zaleceń programu.

Ćwiczenia aerobicznej 6 Weidera działają, jeśli są wykonywane dokładnie tak, jak wymaga tego opracowany przez autora programu harmonogram. Należy się nastawić na to, że przez sześć lub siedem tygodni, zależnie od wyboru ćwiczącego, trenuje się intensywnie i raczej ciężko, co podkreślają wszyscy, którzy spróbowali schudnąć dzięki temu programowi. Jeśli jednak otłuszczenie brzucha nie jest nadmierne, spodziewane efekty następują w odpowiednim czasie, a to przecież oznacza, że na plaży można się pokazać w nowej postaci, czyli z płaskim, wyrzeźbionym brzuchem.